مونولوگ

‌‌

اندر حکایت BRT سواری

سوار BRT بودم و BRT هم در حال حرکت. یه خانمه برداشت با صدای بلند گفت "آقای راننده همینجا نگه دار، پیاده میشم"!!! بعد از دو سه ثانیه دوباره گفت "نه نه اینجا نه، برو برو، نمی‌خواد وایستی!"!!!

  • نظرات [ ۷ ]
** دلژین **
۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۱:۴۶
وااای عاااللییی بوود :))) من یه بار تو brt تهرون شاهد مکالمه ی یه دختر با دوست پسر یه دختر دیگه بودم با تلفن ، مخ پسره رو خودش میزد دلبری میکرد بعد زنگ میزد به دوستش که آره دوست پسرت به من نظر داره :))) خخخخ

پاسخ :

تهرونی میشکنی خانم دکتر ;)
فک کنم باید اقدام به تألیف یه BRTنامه بکنیم :):):)
serek یزدان
۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۲:۰۳
بعضیا خعلی باحاله فازشون :))) 
انگار سوار تاکسی شده :/

پاسخ :

آره خیلی باحالن، موجبات شادی روح ما رو هم فراهم میکنن :)
ستاره جان
۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۳:۳۵
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
راننده نگه نداشت خودش فرار کنه؟ 😂😂😂😂😂😂😂
ملت در چه حال بودن؟ تو خوبی؟ 😅😅😅😅😅

پاسخ :

راننده؟ 😂😂😂 فک کنم فرمونو گاز زده!
من و ملت 😮وار به هم نگاه کرده و خندیدیم! اما بلافاصله پشیمانی ناشی از این حرکت ناخودآگاه بر ما مستولی گشت!😔
س _ پور اسد
۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۳:۴۷
(→ܫ◕ฺ) 

پاسخ :

:)
محمود بنائی
۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۱:۲۱
فشار زیادی بهشون اومده بوده ظاهرا، فکر کردن تاکسی سوارن. 

پاسخ :

بله بله شاید همیشه تاکسی سوار میشده! :)
* RayanFar
۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۴:۵۳
BRT که تقریباً عادیه، اگر تو متروی مشهد اون قسمت هایی که روی زمینه هچین درخواستی میکرد جالب میشد...

پاسخ :

آره، مثلا اون کلید ارتباط با راننده‌ی قطار رو هم بزنه!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۶:۰۸
:/
اونوقت ما تو ایستگاه که قصد پیاده شدن داریم، یه پامون بیرون و یه پامون داخل، بی آر تی حرکت میکنه!!

پاسخ :

دقیقا! مورد بوده مادر پیاده شده، بچه‌اش تو اتوبوس مونده!!! 😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan