مونولوگ

‌‌

قانون‌مداری در عین تمرد از قانون

داشتم از روی خط عابر پیاده و از لاین BRT رد می‌شدم اونور خیابون. یه موتور هم داشت از اونور میومد. از اونجایی که تو چند ماه اخیر نتونستم تئوری "عبور_از_خط_عابر_پیاده_با_چشمان_بسته" رو عملی کنم و کم مونده بود تا جونمو پای این تئوری بذارم!، وسط دو تا خیابون واستادم تا رد بشه. چشمم خورد به گنبد، گفتم تا اون بیاد رد شه بره یه سلام هم بدم. همین‌طور که سمت حرم برگشته بودم و چشمم به گنبد بود، متوجه شدم موتوره انگار حرکت نمی‌کنه! نگاه کردم واسه من واستاده تا رد بشم! اگه میشد بهش می‌گفتم "تو حقوق عابر سواره رو ادا کرده و از خیابون اصلی حرکت کن، رعایت حقوق عابر پیاده پیشکشت!"

  • نظرات [ ۳ ]
س _ پور اسد
۱۳ شهریور ۹۶ , ۲۱:۲۶
جماعتی که از یک دروازه رد نمی شوند ولی از سوراخ سوزن رد می شوند.... پارادوکس  (-.-

پاسخ :

🤔
دُچــــ ــــار
۱۴ شهریور ۹۶ , ۱۰:۵۹
گنبد؟ گنبدکاووس می شینید؟!

پاسخ :

گنبد سلطان :)
ستاره جان
۱۴ شهریور ۹۶ , ۲۲:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خط بی آرتی که ماااااال موتورهاست :)))))
شایدم اونم واستاده سلام بده 
میگم چرا من همش حس می کنم شما سمت ***** اید؟ 

پاسخ :

دقیییییقا :)
نه سلام نمی‌داد، خلاف جهت حرم می‌رفت.
چون هستیم ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan