مونولوگ

‌‌

مگه میشه که تو بخندی ولی، به اعجاز لبخند تو زل نزد؟ :)

الان من چقد خوشحال باشم خوبه؟

امشب قرار بود بجای یکی از همکارای پرستار، شیفت شب وایستم تا دوازده یک. از کار پرستاری زیاد استقبال نمی‌کنم راستش، مامان و آقای هم سه‌ی شب می‌رسن ان‌شاءالله، به همراه عمه. فردام که عیده. تمام این‌ها باعث میشد دلم نخواد برم. الان زنگ زد گفت نمی‌خواد بیام :) واسه خودم آهنگ گذاشتم و دارم میرم خونه :)


+ خدایا، چقد بزرگ شدم تو این یک هفته! چه تجاربی! اگه بدونین چند تا شاخ رو سرم دراومده! اگه بدونین چه چیزایی کشف کردم! :)

+ یه دویست سیصد تایی آهنگ باید رد کنم تا به یه آهنگ شاد برسم که به حال و هوای عید بخوره! تازه آهنگای شاد من، جزء آهنگای دلگیر و غمگین دوستام طبقه‌بندی میشن! :)

+ مامان آقای دارن میاااااااان :):):):)

+ عیدتون خیلی مبارک.

  • نظرات [ ۳ ]
س _ پور اسد
۰۹ شهریور ۹۶ , ۲۲:۴۹
 ✅ قربان هنیئا"مریئا"لک.....

پاسخ :

🌺عید قربانتون🌺 مبارک :)
ستاره جان
۰۹ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۴
شما هم مبارکتون باشه 

پاسخ :

مرسی :)
دُچــــ ــــار
۱۱ شهریور ۹۶ , ۱۱:۴۳
پاک کن از اول آهنگ بریز :) دیگه بزرگ شدین

پاسخ :

من که نگفتم از آهنگام ناراضی‌ام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan