مونولوگ

‌‌

من و خ.ط

پست‌های خیاطی میرن تو ادامه مطلب تا فقط خانم‌های علاقمند وقتشون هدر بره :)

صبح زودتر از همیشه بیدار شی، روزت از همیشه شلوغ‌تر باشه، گردنت هم اذیت کنه؛ بعد تا ساعت بیست و پنج بشینی پای این بساط!


باید فردا ببرمش. امشب یاد شبای امتحان افتادم که با اکراه مجبور بودم بیدار بمونم، ولی امشب با علاقه بیدار نشستم. من حیف شدم، باید از اول می‌رفتم هنرستان، طراحی دوخت یا آشپزی می‌خوندم، شاید به یه جایی می‌رسیدم :)

+ تصویر ناواضحه، ولی این چیزی از ارزش زحمتی که کشیدم تا الگوی خوشگلم بیفته تو عکس، کم نمی‌کنه ;)
** دلژین **
۳۱ مرداد ۹۶ , ۰۷:۰۹
هنوزم دیر نیییست...
+من از الگو سر در نمیارم ؛ ولی عاشق پارچه مشکی با خال خال های نارنجی شدم 😍
ان‌شاءالله به زودی بزنی تو کار لباس عروس و مزون و... 

پاسخ :

این کار مثل بیشتر کارا، یکیو می‌خواد که بست بشینه پاش، اگه اینکارو بکنم به هفت سال از زندگیم خیانت کردم. بااااید یه راهی واسه استفاده از رشته‌ی خودم پیدا کنم. اینم تفننی کنارش دارم 😊
+ خودمم عاشقش شدم، اگه می‌خوای بیا وردار ببر مال تو 😉
+ اولین لباس عروسو واسه تو می‌دوزم پس :)
ستاره جان
۳۱ مرداد ۹۶ , ۰۹:۴۲
:)

پاسخ :

:)
دُچــــ ــــار
۳۱ مرداد ۹۶ , ۱۰:۰۰
:)

پاسخ :

:)
س _ پور اسد
۳۱ مرداد ۹۶ , ۱۳:۳۶

پاسخ :

:)
(( دایی ))
۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۳:۱۳
خدا قوت! 
همون اولین باری که خ.ط رو دیدم ذهنم رفت سمت خیاطی ولیکن فکر نمیکردم مخفف خیاطی باشه! 

پاسخ :

خیلی ممنون :)
از قوانین پیچیده‌ای برای مخفف کردنش استفاده کردم اتفاقا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan