مونولوگ

‌‌

کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس

باز حماقتم گل کرده! با این همه کاری که امشب باید انجام بدم اینجام الان! خو آخه دلم تنگ شده! چند وقته درست و حسابی نخونده بودمتون! الان خلاص شد ولی :)

حرف زدنی بسیار است، پای زدن که میرسه همه از ذهن فرار میکنن!

بین دنبال شوندگانم میچرخیدم، یهو فک کردم وب یکیتون حذف شده! میخواستم از ناراحتی پیداش کنم و دعواش کنم! ترسید زود خودشو نشون داد! خخخخخ بقول جناب دچار گلچینتون کردم، نذارین برین که عصبانی میشم! با عین بیست و هفت نفرتونم!

  • نظرات [ ۳ ]
مهدی دریانورد
۱۸ مرداد ۹۶ , ۲۳:۱۸
آرتمیس؟
اسم کی هست
من چندین جا دیدن
افغان هستم.
واقعا؟

پاسخ :

آرتمیس اسم یکی از الهه‌های یونان باستان، یه تیپ شخصیتی و اولین دریاسالار زن جهانه. تو دوره معاصر اسم یه نویسنده هم هست.
بله.
دُچــــ ــــار
۱۹ مرداد ۹۶ , ۱۰:۵۷
گممون نکنی حالا! :))

پاسخ :

باشه!
serek یزدان
۱۹ مرداد ۹۶ , ۱۲:۲۴
موافقم...حرف زدنی بسیار است پای زدن که می رسه همه از ذهن فرار می کنن :/
من هستم ... عادت ندارم بی خداحافظی برم ...شما هم هیچ وقت بی خداحافظی نرو 

پاسخ :

باوشه !^_^!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan