مونولوگ

‌‌

من و خ.ط

اگه خودم و بقیه بفهمیم اییییین همه انرژی که تو جمع خانواده دارم و همه‌شم صرف "حرف زدن با هیجان" می‌کنم رو از کجا میارم خیلی خوب میشه! به دفعات اینو ازم پرسیدن و من جوابی نداشتم که بدم!

البته اگه بفهمم سکوتِ نسبتا مطلقم تو جمع‌های غیر از خانواده از چی ناشی میشه خیلی کاربردی‌تره برام!


+ دیشب مثال واقعی میت بودم! چون دیشبِ دیشب کم خوابیده بودم و لابد نمی‌دونین که جونم به جونِ خواب بسته است!

+ این یه جمعه‌ی هیجان‌انگیزه که قراره کار یدی! کنم!

+ صدای مرا از زیر پتو توی حیاط می‌شنوید! بوی سنگک میاد، یکی بیاد این پتو رو از من جدا کنه :)

  • نظرات [ ۴ ]
ستاره جان
۰۶ مرداد ۹۶ , ۰۹:۲۲
هیجان انگیز زیر پتویی:/ 

پاسخ :

تا شب که زیر پتو نیستم! دراومدم :)
البته اگه بذارن هیجان‌انگیز بشه! خانواده میخوان بریم بیرون!😭😭😭
ستاره جان
۰۶ مرداد ۹۶ , ۰۹:۳۲
میامی؟ 

پاسخ :

نوچ :)
من خونه‌نشین شدم، بقیه رفتن خونه‌گردی! فک و فامیل :)
** دلژین **
۰۶ مرداد ۹۶ , ۱۱:۱۵
من اگر صبح تو خونم بوی نون تازه بشنوم تا دروازه شهر میدوم یک سره 😂😂😂 

پاسخ :

آخی الهی! دعا می‌کنم شب کریسمس بابا نوئل برات نون تازه بذاره تو جورابت، صبح که از خواب پا میشی بوی جدیدی استشمام کنی😂😂😂😂😂
عند لیب
۰۹ مرداد ۹۶ , ۱۲:۵۶
خدا امثال شما آدمای پرانرژی رو برکت بده توی بعضی خانواده ها

پاسخ :

ان‌شاءالله خونواده‌ی شمام همیشه شاد و پرانرژی باشن! :)
+ یکی بیاد این برادرای ناشکر منو توجیه کنه که من براشون نعمتم، نعمت!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan