مونولوگ

‌‌

من و خ.ط

از نظر خانواده، من نازک نارنجی‌ترین انسان روی کره‌ی خاکی هستم!

گفتم یه کاری رو شروع کردم، الان به خاطر همون کار افتادم در بستر! گردنم به شدت درد می‌کنه و محدودیت حرکت پیدا کردم. حالا این وضع قراره چند ماهی طول بکشه، نمی‌دونم این گردن بهم اجازه میده یا از پا درم میاره!

  • نظرات [ ۴ ]
ستاره جان
۰۴ مرداد ۹۶ , ۰۸:۳۱
هااا؟ o    O
چی شدی دخمل؟  ول کن بابا کاره رو خوب 
من یه مدت عروسک بافی کردم مجبور شدم مچم رو ببندم! مامان منم شدیدا بهم میگه نازک نارنجی 
و در پوست هم خودم به خودم میگم هههه ^     ^

پاسخ :

یه کاریه که بهش علاقمندم! کار بما هو کار! نه شغل!
ما نازک نارنجی‌ها :)
rtrgf tryrty
۰۴ مرداد ۹۶ , ۱۲:۴۶
نازک نارنجی همون سوسوله  از نوع دخترونش؟!

پاسخ :

دقیقا!
ما هنوز منتظریم این کاه بی‌مزه، بشه میوه خوشمزه!
** دلژین **
۰۴ مرداد ۹۶ , ۱۳:۱۳
برو پیش فیزیوتراپ ازش ورزش مربوط به همون عضلاتیت که مدام تو کار درگیر هستن رو بگیر... 
همینجوری ولش نکن فقط استراحت کنی ... 
یه مدت بگذره تقویت میشه عصلاتت اوکی میشی ...
بوووس 😘❤❤

پاسخ :

واقعا خانم دکتر؟ قصدم همین بود که فقط استراحت کنم تا خوب شه! خخخخخخ
باشه ان‌شاءالله وقت کنم میرم.
مرسی❤❤❤
rtrgf tryrty
۰۴ مرداد ۹۶ , ۲۰:۳۹
:)))
معجزه میخواد که کاه بی مزه بشه میوه خوشمزه! 
عینهو اوضاع مملکته ...هی امید داریم یه روز بهتر شه،میگیم این انتخابات که نشد، انتخابات بعدی اوضاع خوب میشه، ولی هیچوقت نمیشه ...!


پاسخ :

نه! ان‌شاءالله انتخابات بعدی همه چی درست میشه! :)

+ حرفاتون درسته. البته من قبل از شروع وبلاگ‌نویسی بهش رسیدم! دلیل پیدا نکردم، بی‌دلیل شروع کردم و می‌دونمم تهش چیه!
القصه! در هر حال موفق باشین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan