مونولوگ

‌‌

به داده و نداده‌ات شکر

نمی‌دونم این چه کاریه که آدم تو هر جمعی وارد میشه باید یه بیوگرافی از خودش بده؟ اگه کسی نخواد از خودش حرف بزنه باید کیو ببینه؟
امروز دو جا شغل و تحصیلاتم رو پرسیدن و هر دو جا حس ناخوبی بهم دست داد.
اولی چون خودمو تو موقعیتی قرار داده بودم پایین‌تر از موقعیت شغلیم و دوست نداشتم کسی بدونه.
دومی چون بعدش ازم پرسید "مطب دارین؟" و من گفتم "کار نمی‌کنم" و منظورم این بود که تو حرفه‌ی اصلی خودم کار نمی‌کنم. به یه غریبه نمی‌شه و نباید توضیح داد که یه کار پاره‌وقت و یه کار نیمه‌وقت دارم و اولی اونقد پاره وقته که شغل حساب نمیشه و دومی عنوان ترسناکی داره که ترجیح میدم همون اولی رو به عنوان شغلم قلمداد کنم و قلمداد کنن!

فاصبر! انّ الله مع الصابرین...

هوفففف، ولی :)
  • نظرات [ ۴ ]
** دلژین **
۲۵ تیر ۹۶ , ۲۲:۴۷
تو یک سری موقعیت ها همین کاری که تو کردی درست ترین کارِ

پاسخ :

کاش همه کار درست رو انجام بدن. چیزی که بهشون ربطی نداره نپرسن! شاید از نظر بعضیا موقعیت خوبی دارم، ولی از نظر خودم تو اوج تعلیق و بلاتکلیفی و حروم شدن عمر و مهارت و‌... قرار دارم. اینا تو ذهنمه و مردم فقط می‌تونن ظاهرو بخونن متأسفانه :/
ستاره جان
۲۶ تیر ۹۶ , ۰۰:۰۹
وللللش کن بابا :) بییییخیال 

پاسخ :

از اینم بیخیال‌تر؟ دو سه سال دیگه اینطوری بگذره، چهار سال دانشگاه دود میشه میره هوا! من لازمم نباشه نمیرم کتابامو وردارم بخونم! مگر عملی چیزی یادم بمونه :|
حالا بیخیال! عروسی خوش گذشت؟ :)
دچـــــ ـــــار
۲۶ تیر ۹۶ , ۰۸:۳۲
ایشالله مطب هم میزنید بزودی :)

پاسخ :

ایشالله نه و ان‌شاءالله، یک!
اجازه‌ی زدن مطب ندارم، دو!
برای انرژی مثبتتون ممنون ولی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan