مونولوگ

‌‌

‌‌

دل من گرفته زینجا

هوس سفر نداری

ز غبار این بیابان؟


  • نظرات [ ۵ ]
** دلژین **
۲۲ تیر ۹۶ , ۰۹:۲۵
باورت میشه دیشب داشتم همین اهنگ علیمردانی رو گوش میکردم ؟؟ 
❤❤❤
یه اهنگ دیگه داره به اسم منحنی... شاد طوره... اونم گوش کن... 

پاسخ :

😊
منحنی! اسمش که قشنگه :) ممنون
ستاره جان
۲۲ تیر ۹۶ , ۱۸:۵۹
سلام الان گوش کردم 
خوانتده هارو نمیشناسم 
اینم چون دلم گرفته بود خواستم سرم گرم بشه گوش دادم ولی خوب بود 
مرسی

پاسخ :

منم نمیشناختم تا مدتی قبل. الان سه چهار تایی رو میشناسم ولی!
خواهش می‌کنم :)
serek یزدان
۲۲ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۷
اسم ترانه چیه؟

پاسخ :

اسم؟ نمی‌دونم!😅
اولش با این شروع میشه: "دل تنها و غریبم، من و این حال عجیبم!"
قل جیه‌لگ
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۵:۵۹
خیلی قشنگ بید آهنگه:)

پاسخ :

:)
ای بابا! وبتونو چرا ترکوندین؟ گفتین نوشتن مزه‌ی کاه میده زیر دندونتون. چی شد؟ مزه‌اش برنگشت؟
rtrgf tryrty
۲۴ تیر ۹۶ , ۱۱:۵۳
یه جوری رفته مزش که حالا حالاها برنگرده :)

پاسخ :

به زور بَرِش گردونین! :|
بنویسین می‌بینین برگشته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan