مونولوگ

‌‌

‌‌

بفرمایید عصرانه‌ی شبانه :)

  • نظرات [ ۷ ]
متـ ـین
۲۰ تیر ۹۶ , ۲۲:۳۵
آدرس بدین بفرماییم

پاسخ :

بفرمایید
** دلژین **
۲۰ تیر ۹۶ , ۲۲:۵۴
عزیزم چه مدل فحشی دوس داری ؟ 😂😂😂😂
شوخی میکنم
نوووش جوووونت 

پاسخ :

دیوونه، ابله، خنگ! فحشاییه که خودم زیاد استفاده می‌کنم 😆😅😄
مغسی، جای شما خالی ^_^
س _ پور اسد
۲۰ تیر ۹۶ , ۲۳:۰۸
*_* 

پاسخ :

:)
ستاره جان
۲۱ تیر ۹۶ , ۰۰:۳۸
باز هنرمند بازی درآوردی که :)

پاسخ :

نه بابا! من و هنر؟
هنر خط شماست ;)
تبارک منصوری
۲۱ تیر ۹۶ , ۱۱:۳۳
خونت پای خودت! 

اون منفی رَم من دادم! -_- 
زین پس زیر پستهای آشپزیت منفی دیدی بدون کار خودمه! دلیل محکمه پسندی هم دارم! 

پاسخ :

یعنی باور می‌کنی موقع گذاشتنش یاد تو بودم؟ با خودم گفتم تا تبارک نیست یه چند تا پست آشپزی بذارم که اگه برگرده دیگه جرأت ندارم😂😂😂
ستاره جان
۲۲ تیر ۹۶ , ۰۹:۲۱
اختیار داری 
این هنر ها هنرش و فایده اش بیشتره 

پاسخ :

چه شکسته نفسیم دوتامون😂😂😂
serek یزدان
۲۲ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۶
واااااای به به...هنرمندیناااااا 
خوش به حال خانواده 

پاسخ :

بله خوش به حالشون😆
ولی غرشون رو که میزنن! "چرا روش کاکائو ریختی؟!؟"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan