مونولوگ

‌‌

جمعه تعطیله :)

اولین جمعه‌ی بعد ماه رمضون و اولین جمعه‌ی تابستون بود. برای ما که دیگه درس نمی‌خونیم البته فرقی با بهار و پاییز و زمستون نداره. صبح بعد صبحانه جمع کردیم رفتیم کوهسنگی. من و هدهد بار دوم بود می‌رفتیم، بقیه بار اول!!! بنظرتون من تو این عمر بیست و سه چار ساله چقد از مشهدو گشته باشم خوبه؟!؟! تابستون اگه هر هفته نباشه، دو هفته یه بار بیرونیم، زمستونم به شرط مساعدت هوا؛ اونوقت سر و ته بیرون رفتنای خانواده‌ی ما رو بزنن، میامی از توش در میاد! خدا می‌دونه چی داره که مامان و آقای حاضر نیستن جاهای جدیدو امتحان کنن. خلاصه امروز خودشون پیشنهاد دادن بریم کوهسنگی :) حالا کوهسنگی هم همچین چیزی نیست، یه پارکه دیگه. رفتیم و از اول تا آخرش، بیشتر مامان و به تبعیت، بقیه غر زدن که "اینجا چه به درد می‌خوره؟ هفته‌ی بعد میریم میامی" :| نهایتا تا ظهر نشستیم و گشت زدیم بعدم بلند شدیم اومدیم سمت خونه. ها راستی اولش که رسیدیم، از ماشین پیاده شدیم بعد نظرمون راجع به جای پارک ماشین عوض شد. بعد از میلیون‌ها سال نوری، من نشستم که جابجا کنم. بعدا هدهد یه آقایی رو نشون داد که هی به ما نگاه می‌کرد، گفت "این آقاهه انقد بهت نگاه می‌کرد، منتظر بود بزنی به یه جایی!" در همون حین حرف زدن رفتیم تو سرویس بهداشتی، چون کامل حرفشو نشنیده بودم پرسیدم "منتظر بود من بزنم به یه جایی؟؟؟" یکم صبر کرد بعد گفت "خااااک، این خانمه که الان رفت بیرون، زنش بود، دوتاشون نگات می‌کردن!" :)
داداشا هم والیبال بازی کردن که دلم آآآآآب شد واقعا! هر ضربه‌ای از چپ به راست و از راست به چپ می‌رفت دلم پر می‌کشید یه ساعد بزنم زیرش :(
یه کلاه هم واسه خودم خریدم، انقد خوبه :)
موقع برگشت هم چهار پرس "قابلی" گرفتیم بجای شیش پرس، آخرم یکیش موند. جالبیش اینجا بود که پول این چهار پرس تقریبا معادل یک پرس غذایی بود که شب افطاری با همکارا، سفارش داده بودم. یعنی پول تزئینات و دکور و پول زور می‌گیرن در واقع! راستی اون شبم دکتر نیومد و خوش هم گذشت. اینطور به نظر میومد که همکارا دلشون می‌خواست دکتر ما رو برسونه. اگرم می‌گفتیم حتما قبول می‌کرد، کما اینکه خودش هم یه اشاره ای کرد. منم یکم قبل رفتن گفتم "زنگ بزنیم آژانس بیاد، دیر میشه ها!" همکارا هم دیگه چیزی نگفتن :)
عکس پروفایلمو عوض کردم. نمی‌دونم چرا بقیه به این عمل واکنش نشون میدن! حتما باید نظرشونو اعلام کنن :| از یه طرف، واکنش مثبت به آدم انرژی میده، از اون طرف بیشتر به آدم هشدار میده که چقد زیر ذره‌بینه. درگیرم با خودم ها!

+ این پست هم قرار بود نظراتش بسته باشه، ولی چون مثل همیشه مطالب یهویی ذهنمو می‌نویسم، آخرش رسید به پروفایل. هیچ خانمی تو فک و فامیل و دوست‌های صمیمیم و اغلب دوست‌ها و همکارام عکس نمیذارن، از من که اصلا انتظار ندارن! ولی من عکس خودم رو پروفایلمه. می‌خواستم ببینم کسانی که مخالف گذاشتن عکس خانم‌ها هستن، یا حداقل موافقش نیستن، چه دلایلی دارن. منطقی می‌خونم و اگه منطقی بود عمل می‌کنم. ممنون میشم نظرتونو بگین.
  • نظرات [ ۴ ]
** دلژین **
۰۹ تیر ۹۶ , ۲۱:۲۱
من خودم عکس میذارم پروفایل تلگرامم 
اوایل دانشگاه اومدنمم بی حجاب بود عکسام 
یه کم که گذشت عضو گروه های مختلف که شدم حس کردم یه جوریه جنبه ندارن ، عکسام رو با حجاب گذاشتم... 
کلا به نظرم مساله ای نداره چون تقریبا ۹۹ درصد عکس خودشون رو میذارن خانوم ها و خیلی غیر منتظره نیست برای بقیه ... 

پاسخ :

من تو هیچ گروهی که اعضاشو نشناسم نیستم. اونام همه خانومن :)
پس چرا برای اطرافیان من غیر منتظره است؟ فک می‌کنم با چیزی که از من تو ذهنشون ساختن هم‌خوانی نداره!
خانم اشک
۰۹ تیر ۹۶ , ۲۱:۲۳
ببین همون قسمت تو دستشویی:) 
اتفاقا همون بهتر که شنید زنه :) 
خوش به حالت که نفهمیدی دارن نگاهت می کنن من که خودم کسی هم نباشه یا نگاه نکنه فکر می کنم داره نگاه می کنه :/ بعد استرس می گیرم :| البته رانندگی نه 
جاهایی خاص :) 
منم عکس خودمه :) 
قابلی چیست آیا؟ 
میامی من هم نرفتم 
کوهسنگی نزدیک دانشکده مونه :) 
چرا والیبال بازی نکردی خوب؟ من اگه داداشم باشه بدمینتون بازی میکنم پشتم به وجودش گرمه هرچقدرم خراب کنم داداشم هست تاااازه داداشم  n سال از من کوچکتره 
والیبال بلد نیستم:/
به نظرت امنیت دارم تایید کنی؟ 

پاسخ :

من تو رانندگی هر چی خراب کنم باز هم کم نمیارم و ادامه میدم، یجور کل‌کله اصلا! باید روی این مردای از خودراضی رو کم کرد :)

قابلی یکی از غذاهای محلی ماست، برنج، هویج، کشمش، گوشت... موادش شبیه استانبولیه، ولی آماده شده‌اش با اون متفاوته.

همینو بگو، کوهسنگی نزدیک دانشکده‌ام بوده و چاااار سال آزگار نرفتم!

واسه بازی هم از خراب کردن که نمی‌ترسم! هدهد بدمینتون بازی کرد، من همونم بازی نکردم. چون هر چی اصرار کردم بریم یه جای خلوت من چادرمو دربیارم مثل آدم بازی کنم نیومدن :( مانتومم جوری نبود بشه چادرو درآورد، البته اگه میشد هم نمی‌شد جلو اون همه آدم والیبال یا بدمینتون بازی کرد.

آدرستو نذاشتی، امنیت داری پس :)
دچـــــ ــــــار
۱۰ تیر ۹۶ , ۱۱:۱۷
اصلا برای هر کسی دو چیز لازمه : یکی پروفایل یکی پروتکل :)

پاسخ :

🤔
دچـــــ ــــــار
۱۰ تیر ۹۶ , ۱۶:۲۸
مثل همیشه احتمالا
الان توی این موندید که من موافقم یا مخالف؟:)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan