مونولوگ

‌‌

ضمن تقدیر و تشکر

مردمم پست میذارن، مام پست میذاریم :| والا...

بارها شده از نوشتن خزعبلات ذهنیم منصرف یا پشیمون شدم. بخصوص وقتی قبل از انتشار پستم می‌بینم یه وبلاگی یه پست پُر گذاشته. خجالت می‌کشم اصن! [دفعه‌ی اوله بجای اصلا می‌نویسم اصن! ولی سعی می‌کنم دیگه ننویسم :)] بهتر بود اسم اینجا رو خزعبلات‌خونه میذاشتم!

+ برای کمتر شدن بار وجدانم، کامنتا هر چند پست یه بار فقط باز میشن، نه برای اینکه کسی کامنت بذاره، برای اینکه شاید حرفی لازم باشه بشنوم :)

+ چیزی که نه قصد داشتم نه انتظار، نه حتی بهش فکر کرده بودم اتفاق افتاده. من اینجا (وبلاگ) واقعا چیزها یاد گرفتم از همسایه‌هام. هم از مطالبشون، هم در معاشرت باهاشون. یه پله بزرگ‌شدم. از "همه" ممنونم :)

+ پست چند روز قبل نوشته شده، با دیدن یکی از پست‌های لوسی‌می خانوم :)

  • نظرات [ ۱۰ ]
قیمت سکه تمام
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۲
وب زیبایی با پست های جالبی دارید. بنده هم یک سایت فروشگاهی در زمینه طلا و سکه داریم خوشخال میشیم به ما هم سر بزنید.

پاسخ :

:/
خانم اشک
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۲
بارها شده دچار همچین حسی شدم 
ولی همون آشم و همون کاسه!

پاسخ :

آش و کاسه ی منم هنوز همونه، فقط نقش بقیه یکم عوض میشه.
دچـــــ ــــــار
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۰۹
هنوز حجم دانلود دارید؟

پاسخ :

با نت خونه بله، پیشنهاد دیگه‌ای دارین؟ ازون کلیپای طولانی نباشه فقط :)
شبنم بیقرار
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۲:۰۱
سلام. پس حداقل این لایک و دیس لاسک رو بذار . من عذاب وجدان نگیرم!

در ضمن منم مثل شما خیلی چیزا یاد گرفتم.

پاسخ :

سلام
چه خوب که تو این فضا چیزی یاد می‌گیریم :)
متـ ـین
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۳:۲۵
وبلاگت انصافا پستاش با معنیه! نمیدونم چرا همچین حسی داری :|

+ موافقم: تو این فضا (وبلاگ نویسی) آدم میتونه خیلی چیزا یاد بگیره خصوصا مسائل اجتماعی رو

پاسخ :

با چه نگاهی می‌خونین پستا رو؟! O_O ما هم همونجوری بخونیم :|

+ با موافقت شما موافقم!
س _ پور اسد
۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۸:۵۲
✔ ☺
خانم اشک
۲۴ خرداد ۹۶ , ۲۰:۵۴
آقای جان کیه؟ 
متاهل بودی راستی نه؟ :(

پاسخ :

هر دو سوالو یه دفعه دیگه‌ام پرسیدی، ولی جوابشونو نخوندی! آقای جان، همون پدر جان هستن :)
نه عزیزم، متاهل نیستم :)
قڵ جیه‌ڵگ
۰۵ تیر ۹۶ , ۱۴:۲۱
سلام. 
عیدتان مبارک :)
اون وویس رو حتما بذارید 

از توی گوشیتون برید به پوشه telegram
داخلش چهارتا پوشه هست 
برید داخل telegram audio 
اونجا بر حسب زمان فایل ها رو مرتب کنید 
توی اون فایلهای اخرتون یکیشون اون وویسه است
متوجه شدین چی شد؟ 




پاسخ :

سلام عید شمام مبارک :)
اتفاقا قبل از اینکه از خواهرم بخوام دوباره بفرسته، دقیقا همین کارا رو کردم. اما فرمتش ogg بود اصلا فایلو پخش نکرد. گفتم حتما اینجام پخش نمیشه دیگه. البته می‌دونم به پلیر بستگی داره، ولی وقتی خودم نشنوم چطوری مطمئن باشم پخش میشه!؟!
ممنون :)
قڵ جیه‌ڵگ
۰۵ تیر ۹۶ , ۱۵:۱۳
خب همونجا اسمش رو تغییر بدید! 
به جای ogg بنویسید mp3 
مشکل حل میشه
البته اینکار با فایل منیجر من میشه
تو بازار بزنید File Manager HD
اینم عکسش :

پاسخ :

بابت کمک مفصل و فایل منیجر بسیار بسیار تشکر :) نسبت به نسخه‌ی خود دستگاه پیشرفته‌تره!
mx رو داشتم ولی گزینه‌ی always رو برای یه پلیر دیگه انتخاب کرده بودم و یاد هم نداشتم کنسلش کنم!😅 تو این فایل منیجر جدید فرمتش رو عوض کردم هم فرقی نکرد راستش، ولی الان با mx باز می‌کنم می‌خونه :)
آمّا! چند تا مشکل کوچیک دیگه ایجاد شد که برای حلش از چند تا نرم‌افزار استفاده کردم و نشد، بیخیال گذاشتنش شدم. نمی‌ارزه!
باز هم ممنون :)
قل جیه لگ
۰۵ تیر ۹۶ , ۱۵:۱۶
http://bayanbox.ir/info/6695490525128846321/Screenshot-20170626-151408
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan