مونولوگ

‌‌

آلما یعنی سیب :)

اول اینجا

.

.

.

من نه دیوانه‌ام، نه غمگینم که فکر خودکشی تو سرم باشه، مهندسم که نیستم، پس چرا انقد علاقه دارم سرک بکشم به این پروژه‌هایی که گله به گله تو شهر پخش شدن و از قضا هفت هشت متر و بلکم بیشتر عمق دارن؟ یه حس جالبی بهم میده! هم عمقش هم دم و دستگاه‌ها و هم این فکر که چطوری اون همه تیرآهن و میلگرد، دسته به دسته با نظم و ترتیب اونجا نشستن! خدا بیامرزه اونی که به زور منو به این ور علم رهنمون شد...

  • نظرات [ ۷ ]
متـ ـین
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۰:۴۷
شاید تو زندگی قبلیت مهندس بودی خخخخخ :))

یا شاید تو زندگی بعدیت مهندس بشی :|

پاسخ :

من بار اولمه که دارم زندگی رو تجربه می‌کنم، بعد از اینجام یه دربست می‌گیرم تا خود پل صراط، از اونجا به بعدو نمی‌دونم؛ شایدم مهندس شدم :)
 + عجیبه! ما مسلمونیم ولی استفاده از مفاهیمی مثل تناسخ برامون خیلی عادیه. می‌دونین که در تضاد با معاده دیگه؟
عند لیب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۰:۵۳
یعنی اون دختر شما بودید؟ بعد چطوری اون پست رو پیدا کردید؟ اتفاقی؟!

پاسخ :

نه!!! منظورم این بود که منم مثل اون دختر دوست دارم به چنین گودال‌هایی نگاه کنم، ولی دلیلم هیچ‌کدوم اون سه تا نیست.
قڵ جیه‌ڵگ
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۱:۱۰
کاش کامنت هاش باز بود! ای کاش ... 

پاسخ :

منظورتون فقط همین پسته؟
در کل که بله، وبلاگش منتقد زیاد داره، یکیش من! از دست من و شما بسته اصلا! :)
ولی حرف حسابم زیاد زده.
قڵ جیه‌ڵگ
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۳۴
کلا کاش میشد باهاش درد دل کرد! 

اگر باز بود بهش میگفتم به جای غصه خوردن برای هم جنسان و هم نوعانت 
برو مسافرت، خوش بگذرون،کمی دور باش از دغدغه ها و مسائل ...کمی نفس بکش! کمی به فکر خودت باش... کمی به این فکر کن که زندگی چیزهای قشنگی هم میتونه داشته باشه! 

آلما توکل! بیشتر از سه ساله که هروقت این اسم رو میشنوم استرس میگیرم!  


پاسخ :

خوب برین حرفاتونو تو اینستاشون بزنین!

استرستون عجیبه! مگه اینکه یکی از انتقاداتش به حق بر شما وارد باشه :)
متـ ـین
۲۰ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
آره میدونم در تضاد با معاده ولی بعضی چیزا فراتر از دین و مذهب به عنوان شوخی استفاده میشن! نه من نه شما اعتقادی بهش نداریم اما برای شوخی به کار میبرم :/

پاسخ :

هرکس یه عاداتی داره بالاخره. شما حتما با این شوخی به معاد بی‌اعتقاد نمیشین.
ولی من ترجیح میدم از چیزهایی برای شوخی استفاده کنم که با اعتقاداتم سنخیت داشته باشه :) 
خانم اشک
۲۴ خرداد ۹۶ , ۲۱:۰۲
عزیزم وقتی کامنت متین رو خوندم گفتم داره در مورد عالم ذر حرف میزنه حتما :)

پاسخ :

نه راجع به تناسخ بود حرفشون
خانم اشک
۲۵ خرداد ۹۶ , ۰۰:۰۸
باورم نشد پدرت باشه آخه گاهی گفتی پدر گاهی گفتی آقای جان 

پاسخ :

حالا باور کن :):)
برای اون یکی کامنت هم فهمیدم احساست رو، و شاید درک هم کردم. پس دیگه غصه نخور :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan