مونولوگ

‌‌

قند و نباته دختر :)

خونه بغلی عروسیه، صدای هووووووشون تا چهل فرسنگ زیر زمین هم میره :) تعجججبات کردیم که چرا ما رو دعوت نکردن! 0_0

آخرین بار که عروسی بودم، عروسی داداشم بود؛ حدود سه سال پیش. قبلشم عروسی خواهرم بود، حدود چهار و نیم سال پیش. آیا حقش نیست که الان یه عروسی برم؟

امروز دکتر با روانشناس سر خاکی بودن بحث میکردن، خیلی در جریان صحبتشون نبودم، ولی فک کنم روانشناس میگفت: "من (خودش) خاکی‌ام." دکتر میگفت: "نه!" از من پرسید: "از بین ما سه تا (دکتر، روانشناس و مددکار) کی از همه خاکی‌تره؟" گفتم: "روانشناس😆" البته طبق شناخت خودم گفتم، بعد یهو حواسم رفت سمت مددکارمون. حس کردم ناراحت شده. نمیدونم چرا نمیشه حرفامو رک نزنم؟ مثلا یکم پیچ و تاب میدادم جمله‌مو شاید بهتر بود. مثلا میگفتم: "من خیلی آدم‌شناس نیستم و خیلی هم با هم فرق ندارین. حالا از نظر من شااااید خانم فلانی یکم خاکی‌تر باشن!" حالا از اون ضایع‌تر بعدش در صدد دلجویی از مددکار براومدم! خوب نمیتونم ببینم حرفی که ازش منظوری نداشتم به کسی برخورده. خوبه بهش برنخورده بود :)


+ تیتر: آهنگ عروسی بغلی :)

  • نظرات [ ۴ ]
فراکنده **
۰۳ خرداد ۹۶ , ۲۲:۵۱
:)) ادم یادش میره چرا شاخ و برگ نداد اصن

پاسخ :

کلا بلد نیستم حاشیه برم. مستقیم سر اصل مطلب! :):)
خانم اشک
۰۳ خرداد ۹۶ , ۲۲:۵۴
از عروسی متنفرم 

پاسخ :

چرا؟!؟ 🤔
دایی ‌‌جان
۰۴ خرداد ۹۶ , ۱۸:۳۱
تا باشه از این سر و صداها:)

پاسخ :

بله ولی نه فقط برای همساده :)
سیامک پور اسد
۰۴ خرداد ۹۶ , ۲۲:۱۸
شادی و غم ؛ همسایهء دیوار به دیوار ند؛ وقتی می خندید قهقهه نزنید (افراط نکنید) مبادا ؛ غم بیدار شود .........

پاسخ :

چه جمله‌ی قصاری!
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan