مونولوگ

‌‌

بی‌دقتی!

بگم چی شد؟

یکککک عالمه از عکسامو اشتباها حذف کردم :'( کلی خاطره دود شد رفت هوا! چون من یه نیمچه آلزایمری دارم که به تدریج داره پیشرفت میکنه (به تشخیص خودم)

  • نظرات [ ۶ ]
دچـــــ ــــــار
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۳۸
برام جذاب شد ببینم یه آلزایمری بعدا چی مینویسه توی پستاش :)))))

پاسخ :

ببخشید شما؟
خانم اشک
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۳۷
گفتم مال تو خوبه چند تا عکسه 
مال من کلی چیز خیلی مهمه! اشتباهی ریختم دور :/ 

پاسخ :

ای وای!
اصلا خیلی بد شده الان که همه چی رو تو یه ماسماسک تو دستمون یا تو لپ‌تاب نگه میداریم، یا گم میشه یا میسوزه یا ویروسی میشه، یهو همه‌شونو از دست میدیم.
مرسی دوباره نوشتین :)
دچـــــ ــــــار
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۱۴
چه استعداد سرشاری واقعا :)))

پاسخ :

ما بچه‌های با اِسْتِدادی هستیم :)
سام نجفی نیا
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۲۷
ریگاوری کن

پاسخ :

بلد نیستم، بیرون هم نمیتونم بدم... بِنابراین بیخیال میشم
مریم /دلژین
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۶
وای از این کارا زیاد کردم :)) زیاد هااا ... دیگه عادی شده برام میخندم به خودم 

پاسخ :

من خنده‌ام نمیاد :|
خوشبختانه یادمم نمیاد چیا رو حذف کردم وگرنه غصه می‌خوردم 😂😂😂
دایی ‌‌جان
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۱۷
از لپتاپ که راحت برمیگردن با ریکاوری ...همه شون هم یه جا 
از گوشی ای که رووت شده باشه هم کم و بیش بر میگردن.(خودم امتحان کردم 100 درصد تصمینی)  
موفق باشید!!!

پاسخ :

راستش خجالت‌زده شدم که رووت کردن گوشی و ریکاوری رو بلد نیستم! باس برم یاد بگیرم...
+ ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan