مونولوگ

‌‌

انتخابات

یکی از وبلاگ‌هایی که دنبال میکنم بعد از اتمام رای‌دهی و قبل از اعلام نتایج، اظهار امیدواری کرده که طبق شواهد، پیروز انتخابات هستن و یکی دیگه از وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم و طرفدار فرد مقابله هم همین نظر رو در مورد کاندیدای خودش داره.

آیا این جالب نیست؟


از اون جالب‌تر آیا این نیست که این‌ها به من هیج ربطی نداره ولی تحت تأثیر جو اطراف من هم استرس نتیجه رو دارم و برای انتخابات پست میذارم؟

  • نظرات [ ۹ ]
مریم /دلژین
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۷:۳۸
تازه طرفدارهای رییسی دیشب زمزمه ی تقلب تقلب سر میدادن.... 

پاسخ :

این زمزمه رو از دو طرف شنیدم من.
مریم /دلژین
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۷:۴۵
چرا اعلام نمیکنننن 
دیرم شد :)) 

پاسخ :

خخخخخ
من از یه نفر که طرفدار رئیسیه شنیدم روحانی رأی آورده، نگفت از کجا ولی گفت تا شب به حرفم میرسین :) احتمالا بستگانش تو شمارش آرا هستن.
برو دیرت نشه :):):)
خانم اشک
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۲۰
ول کن بابا 

پاسخ :

ول کردم😁😉
دچـــــ ــــــار
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۴۹
خدا رو شکر دیشب ذهنم درگیر چیز دیگری بود :)))

پاسخ :

بله! بالاخره مسئله‌ی حیاتی منفی در منفی حل شد؟
شاهین ام
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۵۹
تبریک به طرفداران روحانی♡♥

پاسخ :

ممتنع!
دچـــــ ــــــار
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۵۴
نه هنوز... :(

پاسخ :

همچنان تلاش کنید، خواستن توانستن است!
سیامک پور اسد
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۵۰
باسلام و تحیات .... صرفنظر از اینکه چه شخصی رئیس جمهور میشود؟ برنده واقعی این انتخابات نه مردم! ؛ بلکه تبلیغات بود (نظرشخصی) از اینرو بود که حضرت امام ره فرمودند:سلاح تبلیغات، برنده تر از کاربرد سلاح در میدان های جنگ است،...(صحیفه-جلد 16 صفحه 81)... فی الواقع ومتاسفانه این پروپاگاندا ست که سرنوشت یک ملت را رقم می زند(نظرشخصی) ... امابعد... آزاده نیستم و توان و استقامت آزاده بودن را هم نداشتم...اما... سالیان درازی را با شهداء؛آزادگان؛جانبازان و رزمندگان مدافع اسلام گذرانده ام و در فراق یاران ؛ طعم زندگی فراموش گشته و خواب ناز شبها متواری... از بودن رضایتی ندارم و هیچ چیز جز ظهور امام عصرعج یا مردن به نحو شهادت خوشحالم نمی کند... دعاکنید که خوشحال بشوم... در وبگاه این کمترین 5 خاطره نگاشته شده که اگر به ترتیب خوانده شودکه به بخشی از سئوالات احتمالی بعدی شما پاسخ می دهد.... از اینکه مارا جدی گرفتید سپاسگزارم.... وفقکم و ایانا

پاسخ :

نظرتون راجع به برنده‌ی انتخابات جالب توجهه. اینطور به نظر میرسه که اکثر جامعه، بصیرت سیاسی کافی رو ندارن و جوسازی‌ها روی تصمیم‌ها و انتخاب‌هاشون اثر میذاره، وگرنه بقول شما تبلیغات برنده‌ی انتخابات نمیشد. دیروز مثال‌هایی رو تو فضای مجازی خوندم که کسی لحظه‌ی آخر با یه حرف ساده و سطحی نظر یه نفر دیگه رو عوض کرده، از هر دو طرف هم مصداق داشت اتفاقا!
ممنون که به سوالم جواب دادین، ان‌شاالله که به زودی چشم همه به جمال حضرتش روشن بشه و همه با هم خوشحال بشیم :)
ان‌شاالله میام و از خاطراتتون استفاده میکنم.
دایی ‌‌جان
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۳۶
از این منظر خوش به سعادت شما! که  انتخابات ایران رو از زاویه دیگری میبینید ... و ترامپ  و کلینتون براتون نمیفرقه زیاد... رای ندادن نعمت بزرگیه !
 

پاسخ :

بله بله ما خییییلی خوش‌سعادتیم :)
Maryam
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۸:۵۷
سلام 
منم مثل شما از این تیپ پست ها نمیزارم 

پاسخ :

من خوب ایرانی نیستم که پست انتخاباتی بذارم! تازه الان که گذاشتم :):):)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan