مونولوگ

‌‌

از اینجا تا شهر مورد علاقه‌ی من 4hr & 40 min

خوب مسلما بهشان مربوط نیست. و تازه بنده خداها که چیزی نگفته‌اند و مطمئن نیستم که تو ذهنشان چی میگذرد. و تازه تو ذهنشان هم این باشد که "چه دختر نچسب خوابالویی! انگار خرس قطبی است!" و فک کنن "پررو پررو رفته تخت بالایی و پایین هم نمی‌آید انگار آن بالا قلمروش هست و ما هم زیردستاش" و فکر کنند که "چرا هی جای وسایلش را عوض می‌کند و از کتاب به گوشی، از گوشی به جدول، از جدول به کتاب وول می‌خورد؟" و "چرا آن هندزفری لامصب را از گوشش بیرون نمی‌کشد تا بشنود که میگوییم ساک پتو را بده یا چراغ را روشن کن؟" و "دختره انگار از دماغ فیل افتاده با آن پتویی که تو گرما رو خودش کشیده!!!" و "خیلی هم شلخته و هپلی هپوست! اصلا ملافه رو تخت و بالشش نکشید، همینجوووور روش خوابید!" و گیرم همه‌ی این‌ها یا نصفش یا هیچیش راست باشد. در هر حال هیچ توفیری نمی‌کند. دیوانه‌ام واقعا. کی اصلا به تو محل میگذارد؟ دقیقا! هیچکس :) از کجا؟ از آنجا که اول ملافه‌ام را برنداشتم و بعد که خواستم بردارم دیدم نیست. از آنجا که فهمیدند روی حجابم حساسم و سعی نکردند فرت و فرت که در را باز می‌کنند، فرت و فرت هم ببندند و بعد از تلاش مذبوحانه‌ای که بعد از هر باز شدن در برای بستنش کردم، ناچار شدم پتو پیچ شده آن بالا بِچِپَم و گرما را تحمل کنم.

همه خوبند مگر خلافش ثابت شود :) این‌ها خوبند و خلافش ثابت نشده :)


+ به وقت ساعت بیست و یک دیشب :)

  • نظرات [ ۴ ]
دچـــــ ــــــار
۲۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۵۹
اصلا ملافه رو تخت و بالشش نکشید، همینجوووور روش خوابید!"
واقعا این دیگه غیرقابل تحمله :))


+ توی قطارید؟!

پاسخ :

واقعا انقد بده؟؟؟ اف بر من! :)
+ دیشب بودم، پست اشتباها پیش‌نویس شده!
خانم اشک
۲۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۴۷
من دارم به شهر 4و 40 دقیقه ای فکر می کنم...

پاسخ :

مگه میدونین کدوم شهره که بهش فکر میکنین؟ ;)
خانم اشک
۲۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۰۵
نه نمی دونم
شهر 4 ساعتی تا مشهد که قطار داشته باشه

پاسخ :

نه فاصله‌اش 4 ساعت نیست! ساعت 8 شب پست رو نوشته بودم، در فاصله‌ی 5 ساعتی از مشهد و 5/5 ساعتی از تهران :)
اونم که گفتم 4 و 40 دقیقه از رو گوگل مپ گفتم که در واقعیت شد 5/5 ساعت :/
خانم اشک
۲۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۱۳
یعنی رفتی تهران؟ :/ ای خونوک :) 

پاسخ :

:):):):)
چرا خونوک؟ خو تهرانو دوست دارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan