مونولوگ

‌‌

من و خودم

می‌دونم دروغه، داری دروغ میگی، واضحه دروغ میگی. دروغ‌گو! دروغ‌گو! دروغ‌گو!

میشه خفه شی؟

واقعا که خیلی احمقی!

مگه مرض داری به این موضوع فک می‌کنی؟

همون احمق واقعا برازنده‌ته! احمق از ریشه‌ی حَ‌مِ‌قَ...

یه دفعه به خودت میای می‌بینی واقعا مازوخیست شدی ها؟

تو که می‌دونی چیزی نیست، چرا ادامه میدی خوب؟

ببین دارم با زبون خوش بهت میگم، دست از سر خودت بردار! این دفعه‌ی آخرت باشه!

(امیدوارم بچه مچه از اینورا رد نشه)



+ یکی از دلایلی که این وب رو تأسیس! کردم این بود که هرچی نمی‌تونم به زبون بیارم رو اینجا بگم، در حالی که می‌دونستم برای من ممکن نیست. برای بقیه هم نیست. کار درستی هم نیست. ولی شاید لازمه. رمزدار بنویسم که اصلا حس صحبت و تخلیه بهم دست نمی‌ده، عمومی هم که نمی‌تونم. پس این مزخرفات و خزعبلات و چرندیات و هجویات ووو...ی ذهنم رو کجا خالی کنم؟

یعنی صد در صد مطمئنم هیچ‌کس تو دنیا نیست که کسی رو داشته باشه که بتونه باهاش حرف بزنه، حرف ها، حرف!


بازم دم استادِ فاضلمون گرم:

در غلغله‌ی جمعی و تنها شده‌ای باز

آنقدر که در پیرهنت نیز غریبی

  • نظرات [ ۸ ]
محمد عندلیب
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۴۰
راحت بشی، فحش بده اصلا! واقعا اگر اینجا ننویسی دیگه کجا می خوای بنویسی؟ پس کی و کجا می خوای خودت رو بیرون بریزی؟؟
فقط به راه دیگه داری اونم اینکه تو یه برنامه مخفی توی گوشیت بنویسی.
تازه وقتی که شروع می کنی بدون سانسور بنویسی میبینی چقدر سخته بروز خودت!

پاسخ :

واقعا هیچ جایی وجود نداره که بتونم حرف بزنم :|
بله سخته بخوای بدون سانسور حتی با خودت حرف بزنی.
خانم اشک
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۳:۱۱
عزیزم
خیره
نگران نباش همه گیره :)

پاسخ :

خیره!!! نمی دونم به چه معنی‌ای استفاده کردین، ولی از اصطلاحات ماست به معنی اشکال نداره :):):) و با همین معنی، متناسب این متنه :)
آره، می‌دونم همه‌گیره...
هعی از ته دل!
دچــ ــــار
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۸:۳۰
آقا دعواش بزن بزنه ما بریم :/

+ بنویسید شاید فرشته هایی که یه کاری از دستشون برمیاد اومدن خوندن رفتن حلش کردن :))

پاسخ :

بله بزن بزنه، امیدوارم من بزنم و پیروز بشم!
+ فرشته‌ها ذهن‌خوانی هم بلدن دیگه...
دچــ ــــار
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۵۲
بلدن ولی گفتنش بیشتر براشون جلب توجه میکنن :)) اینجوری بیشتر به ضرورتش پی میبرن احتمالا 

+چقدر ذهن پرسوالی داری شما :) و این خیلی خوبه

پاسخ :

به توصیه‌تون عمل می‌کنم و با زبون از خدا کمک میخوام!

+ :)
بانو. میم
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۵۳
ترس از قضاوت شدن و نچ نچ بقیه گاهی باعث میشه سانسور کنم خودم رو 
ولی الان خیلی کمتر پیش میاد 

پاسخ :

متأسفانه من قدرتش رو ندارم الان :(
آخه مسئله اینه که بقیه به فردیت من توجه نمی‌کنن، به من نچ‌نچ نمی‌کنن، به یه طیف نچ‌نچ می‌کنن که اصلا منصفانه نیست :(
دایی ‌‌جان
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۶:۰۴
وبلاک خصوصی معنایی نداره! وبلاگ باید عمومی باشه...

+نوشتن روی کاغذ جواب میده حتما ...100 درصد تضمینی! 

پاسخ :

وبلاگ با نظرات بسته هم معنایی نداره!

+امتحان می‌کنم به زودی احتمالا حتما ان‌شاالله!
دایی ‌‌جان
۱۵ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۳۱
بستن کامنت ها کلاس داره، مثلا همین آلما توکل!!! 

پاسخ :

بله کلاس داره!
إ پس شمام میخونین :)
دایی ‌‌جان
۱۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۳۱
نهههه، فقط مثال زدم...!

پاسخ :

مگه چیه؟؟؟ انقد بده خوندن این وبلاگ که اینجوری میگین نهههه؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan