مونولوگ

‌‌

دل من شکوه نکو :)

چند دفعه ریپلای کرده باشم خوبه؟ :)




  • نظرات [ ۳ ]
دچــ ــــار
۱۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۵۸
به به 
به به 
بسیار زیبا و جذاب بود برام ...
+ و کمی غمگین‌ناک :)

پاسخ :

بله، کمی غمگین‌ناکه :)
ولی خیلی دوستش دارم :)
خانم اشک
۱۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۴۲
شنیده بودمش قشنگ بود 
سلام؛)

پاسخ :

آره ;)
علیکم :)
محمد عندلیب
۱۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۴۲
اصلا به اعتقاد من آهنگ رو یا بیکلام باید گوش کرد یا به یک زبان که واست آشنا نباشه.

پاسخ :

برعکس من چون ذهنم تم هنری نداره، فک می‌کنم آهنگ باید حتما متن داشته باشه و متنش هم چیزی برای گفتن داشته باشه. در واقع با محتوای آهنگ ارتباط می‌گیرم بیشتر تا ریتمش.
این آهنگ هم زبانش برام آشناست، زبان خودمه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan