مونولوگ

‌‌

الحمدلله :)

خوشحال‌تر از من دیروز، خودم بودم :) برای چیزی که امروز گرفتم :) شاید بنظر دیگران، خیلی خیلی بی‌اهمیت بیاد، ولی دیروز وقتی فهمیدم امروز دانشنامه‌ام رو بهم میدن رو ابرها بودم :) انقد گیر تو این کار من افتاده بود که تصور گرفتنش برام سخت بود :) یعنی هر طرف می‌رفتم، باید یه اشکالی به کار وارد می‌شد :) نه از اولش که بهم گفت همممه‌ی پرونده‌ات کااامل و مرتبه و هیچی کم نداره! نه از ادامه‌اش که هر قدم قانون جدید و فلان و بهمان اضافه می‌شد :) از اون طرف طبق حرفای دانشگاه، به محل کارم هم گفته بودم که ده روز (با ارفاق یک ماه) میتونم مدرکم رو بیارم براتون، شد سه ماه! چیزی نمیگفتن بنده خداها، ولی خودم بیش از اندازه احساس فشار می‌کردم، و احساس اینکه فک کنن برای این کار دروغ گفتم :) امروز تقریبا فشار مرتفع شد :) الحمدلله :) احساسم بابت اینکه امروز (روز ولادت امام حسین (ع)) دانشنامه‌ام رو گرفتم خیلی خوب و مثبته :)

+ عیداااتون مبارک :)

+ بابت چیزی عذرخواهی کردم که تقصیر من نبود :| اصلا نمی‌دونم چطور دارم این کارا رو می‌کنم در حالی که با باورام تضاد داره؟ از نظر من همه باید قانون رو رعایت کنن، از طرفی قوانین سخت‌گیرانه و کمی دور از واقعیت جاریه، از طرف دیگه اگه همین قوانین نباشه اوضاع خیلی آشفته می‌شه، و از طرف دیگه‌تر من از جانب مقامات بالا سرم، مجبورم یه کارهایی بکنم که یکم قوانین خشک منعطف بشن، هم برای راحتی مریضا و هم برای راحتی خودم و بقیه (رودرواسی که نداریم :)) و بااااز انتهای این سیکل می‌رسه به اولش! جدال من با وجدانم که اگه قرار باشه هر کی با سلیقه‌ی خودش قانون رو انعطاف بده، دیگه یه قانون واحد وجود نداره ووو

+ حالا میگم قانون و انعطاف و اینا یه وقت فک نکنین مثلا دارم اختلاس سه هزار میلیارد دلاری می‌کنم :) حتی قانون مصوب هم نیست، دستورالعمله :)

+ باور کنین این ذهنیات من اگه قابل خوندن بود برای بقیه، مدام در حال مسخره کردن من بودن! اصلا اینکه چنین چیزای جزئی و ریزی برای کسی مشغله باشه، از نظر دوست‌ها و اطرافیان من خنده‌داره! اونم انقد جدی و انقد وسیع که تمام فکر و ذهن طرف رو درگیر کنه!

  • نظرات [ ۵ ]
خانم اشک
۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۸:۱۹
شغل صداقت مسئولیت
.
.
عیدی ات مبارک
.
.
من دانشنامه نگرفتم
با پایان طرح کار می کنم
که خوب شما طرح نرفتی یادمه

پاسخ :

ممنون :)
آره، به ما بلافاصله بعد از فراغت از تحصیل دانشنامه رو میدن.
دچــ ــــار
۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۱۷
این تعبیر قشنگ بود :)

خوشحال‌تر از من دیروز، خودم بودم

پاسخ :

:)
جمله‌ی نسبتا معروفیه، همه میگن :)
بانو. میم
۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۲۸
چه جالب به مدرکتون میگن دانشنامه ؟ 
مباااااارکه 
منم خیلی وقت ها به یه جزییاتی فکر میکنم و البته بیانشم نمیکنم :))) 

پاسخ :

به مدرک شما چی میگن مگه؟؟؟ فک کنم هر کی هر سطحی رو تموم کنه دانشنامه‌ی همون سطح رو میگیره، من دانشنامه‌ی لیسانس، یکی دانشنامه‌ی دکترا، یکی دانشنامه‌ی دکترای تخصصی و...
مرسی :):):)
بیان کنیم یه جور اذیت میکنن، نکنیم یه جور اذیت میشیم :)
بانو. میم
۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۲۵
من چون هیچ مدرکی نگرفتم نمیدونستم بهش میگن دانشنامه 
وای وای مبااارکه 😍😍😍😍😍 چه حالی میده دانش نامه 

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم :):) ❤❤❤
ان‌شاالله چند سال دیگه من بهت تبریک میگم :) البته به شرط تداوم حیات خودمون و وبلاگامون :)
دایی ‌‌جان
۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۵۳
ولادت امام حسین کی بووود؟!!
فکر میکردم دانشنامه همون پایان نامه باشه..

پاسخ :

دیروز، ولی اگه پنجاه دقیقه الی بیست و چهار ساعت و پنجاه دقیقه‌ی دیگه جواب رو بخونین میشه پریروز!
+ چه جالب!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan