مونولوگ

‌‌

مسابقه‌ی عکاسی دکتر میم

هزار دفعه به خودم گفتم تو تو عمرت یه عکس درست حسابی هم ننداختی، چرا باید تو مسابقه شرکت کنی! و خوب جواب رو نیافتم. آما این باعث نمیشه که شرکت نکنم :) حداقل از الان به بعد سعی میکنم به اطرافم هنری نگاه کنم و شاید عکسام بهتر شد.

1. تمام خانواده بجز من در تکاپوی جمع کردن بار و بندیل :)

2. چشم‌انداز زیبای خواجه مراد مشهد

3. خانه‌ی یک پرنده در جوار خانه‌های ابدی رفتگان :) بهشت رضا؛ مشهد

  • نظرات [ ۵ ]
تبارک منصوری
۲۶ فروردين ۹۶ , ۲۱:۲۳
میگم، عکساتو با دوربین دیجیتال انداختی که ده سال طول میکشه تا لود بشن!؟😒
عکسای قشنگین ولی یکم خلاقیت به خرج بده خووو! 
یه چیزی مثل عکس سفره هفت سینی که گذاشتی، یه خلاقیتهای این مدلی... 
یا اون عکسی که از سایه خودت و خواهرت انداختی، تو توانایی شو داری دریغ نکن! :/

پاسخ :

نه با دوربین گوشیمه :)
خلاقیت ملاقیت یوخ!!
شاید تو اون عکسا یه کوووچولو خلاقیت بوده، ولی به درد مسابقه نمی‌خوردن خووو :)
Orki De
۲۶ فروردين ۹۶ , ۲۲:۳۸
خیلی قشنگن عکسا :)
چه طبیعت دلگشایی

به نظرم عکسا خیلی عالین. زاویه ای هم که انتخاب کردی و تناسبش خوبه. کیفیتش هم. خلاصه آفرین، تو می بری :)

پاسخ :

ممنون از تعریفت :)
ولی با عرض معذرت به خودم و عکسا و طبیعتِ بنده‌خدا و برنده‌ی مسابقه کلی خندیدم و دلیلش هم کامنت شخص شما بود :)
طبیعت که بله، خیلی قشنگ بوده ولی جالب تصویر نشده :)
هَشت حَرفی
۲۶ فروردين ۹۶ , ۲۳:۱۵
ممنون که معرفی کردید :)  

پاسخ :

:)
دایی ‌‌جان
۲۷ فروردين ۹۶ , ۰۹:۲۲
من همیشه فکر میکردم کوههای اون سمتا بی آب و علفه! 

+تهران بهشت زهرا داره ..فکر کنم بقیه شهرها همه شون بهشت رضا داشته باشن...ما نیر بهشت رضا داریم . وجه تسمیه ش رو هم خدا میدونه فقط:)

پاسخ :

اون سمتا یعنی شمال شرق؟ آره اکثرا کوه‌ها سنگیه، ولی کوه‌های سرسبز هم زیادن، البته نه به معنی سرسبزی ارتفاعات شمال کشور.

اینجا که معلومه وجه‌تسمیه‌اش چیه. ولی بهشت زهرای تهران و بهشت رضای بقیه شهرها رو واقعا بر چه اساس نام‌گذاری کردن؟ الله اعلم!
دچــ ــــار
۲۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۴۸
چقدر عکس اولی سبز و قشنگ بود! :)

پاسخ :

قشنگ می‌بینید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan