مونولوگ

‌‌

کیک

 

چهارصد تومن خرید کردم تا دویست تومن پول ندم به کیک. کیکی که برای روز مادر گرفتیم بیش از حد انتظارم بد بود. کیک کمی داشت و وزنش رو به زور خامه رسونده بودن به مقدار سفارش (از اینجا میگم که خامه‌ی بین لایه‌ها کم بود، بعد روی کیک به اندازه‌ی یک لایه کیک یا بیشتر خامه گذاشته بودن). لایه‌ی وسط، تکه کیک‌های اضافه‌ی یه کیک دیگه یا خود همین کیک بود احتمالا (شکلش قلب بود)، ظاهرش هم با سفارش من فرق داشت. مزه‌ش هم اصلا تعریفی نداشت.

خلاصه همه‌ی اینا باعث شد برم خامه و فوندانت و شکلات و مروارید خوراکی و... بخرم و گفتن نداره که من برم تو این مغازه‌ها نمی‌تونم جلوی خودمو بگیرم که =) یه قالب گنده و مولد فوندانت و کاردک خامه‌کشی و پایه‌ی گردان و... هم خریدم. پایه و کاردک داشتم قبلا، جنس بهترشو خریدم. حالا می‌خوام برای بار اول یه کیک مربع رو خامه‌کشی کنم ببینم چطوریه. ان‌شاءالله هفته‌ی بعد نتیجه‌شو تو آشپزخامه میذارم :)) فقط خدا رحم کنه، مدت‌هاست به خامه دست نزدم.

 

  • نظرات [ ۴ ]
عین صاد
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۹:۰۷

همیشه اون چیزی که با دستای خودت ساخته میشه بهتر و مورد پسند تره :))

پاسخ :

اغلب آره، ولی گاهی هم شده بهم گفتن این همه روش زحمت می‌کشی و دوبل هزینه می‌کنی، قنادی از این بهتر و ارزون‌تر درمیاد :| :))
ن. ..
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۹:۵۴

معنی نصف کلمات را نفهمیدم فوندانت و مولد و پایه و مروارید خوراکی و اینا

 

 

ولی الان فهمیدم که برای خریدن کیک هم باید بدونی از جای مطمئن بخری و اینو نمدونستم 

پاسخ :

اون که اشکال نداره، چون باهاشون کاری نداری :)
ولی من از جای مطمئنی کیک خریده بودم. سابق بر این خیلی کیک و شیرینی‌هاش عالی بود و ما این همه راه می‌رفتیم از اونجا می‌گرفتیم که مثلا خوب باشه. یه مدته داره پسرفت می‌کنه و اون موقع هم که مناسبت خاصی بود و سرشون خیلی شلوغ، دیگه بدتر هم شده بود.
هوپ ...
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۰:۱۰

آشپزخامه کجاست؟

یاد اوایل قرنطینه افتادم. بی اغراق هفته ای یک کیک درست میکردم. دو سه ماه پیش ماسوره گرفتم ولی هنووووز کیک درست نکردم که امتحانش کنم و اصلا حوصله اش رو ندارم دیگه!

پاسخ :

اینجا :)
آره یادمه، یه اشاره‌هایی تو وبلاگت هم داشتی :)
من چند سالی هست درگیر این خوشمزه‌ام. البته من تو دوران کرونا از شور و اشتیاقم کاسته شد کمی، ولی فکر کنم دوباره داره برمی‌گرده :))
هیـ ‌‌‌ـچ
۳۰ بهمن ۹۹ , ۰۹:۴۱

آخر سر هم یه عکس بگیر زیرش هشتگ بزن «کیک خودم پز» :)

پاسخ :

هشتگ نه، یه لوگوی مخصوص دارم. همیشه اونو رو عکس می‌زنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan