مونولوگ

‌‌

نوروز خود را چگونه گذراندید؟

رفتم شهر کتاب، "بیوه‌کُشی" و دفتر رنگ‌آمیزی و مداد رنگی برای خودم خریدم :) دفترم انقد خوبه! شاید یه طرحش رو گذاشتم. برای تولد دوستم هم پازل هزارتایی خریدم. شهر کتاب تو طرح عیدانه بود و تخفیف می‌داد. گفت کد ملی‌ت؟ گفتم ایرانی نیستم. گفت پس تخفیف نمیتونم بدم. آخرش گفت کد ملی خودم رو برات زدم :) اون چهار تومن تخفیف نه منو پولدار میکرد نه اونو فقیر. فقط یه لبخند تو خاطرات من حک شد و شاید یه حس خوب تو ذهن اون.


رفتیم تولد دوستم. یه کافی‌شاپ با دکوراسیون آبشار و صخره و مجسمه‌های بزرگ و سقف بلند رو به آسمان، با پرسنل فیس‌فیسی و بداخلاق! کیکمون رو هم راه ندادن. گفتیم یه اسم عحیب غریب که نمیدونیم چیه سفارش بدیم، سورپرایز شیم. آوردن دیدیم یه لیوان با یکم بستنی و کلی ژله! :/ من اصلا ژله دوست ندارم! بعدش رفتیم تو پارک نشستیم کیک خوردیم :)


امسال نوروز خوش گذشت کلا. یازده به‌در رفتیم میامی. بابام مسابقه گذاشت از کوه بریم بالا و بیایم پایین. (مثلا کوه، فی‌الواقع کوهچه!) آقایون خانما جدا. هدهد برد و داداش کوچیکم. خوش‌بحالشون، جایزه نقدی بود :)

سیزده به‌در هم رفتیم حرم و خونه‌ی عسل و عصر هم دشت و دمن! من حوصله نداشتم نشستم تو ماشین بیوه‌کُشی رو تموم کردم!


بقیه‌ی اتفاقات از ذهنم رفته :)


+ روز مرد چی بخرم؟؟؟ چقد کادو خریدن واسه مردا سخته :/ اصلا چیز خاصی به ذهن آدم نمی‌رسه! آقایون راهنمایی کنن مردا چی دوست دارن؟

  • نظرات [ ۵ ]
دایی ‌‌جان
۱۷ فروردين ۹۶ , ۲۲:۱۵
مثل اولین انشای بعد از سیزده به در... :)

پاسخ :

دقیقا انشا نوشتم! :)
خانم اشک
۱۸ فروردين ۹۶ , ۰۹:۰۲
سلام
۱. پس کجایی هستی؟
۲.خوش بحالتون بابت سیزده حرمی
۳.شهر کتاب کجاست؟
۴.متاهلی؟یا برای پدرت؟
۵.اسم اون کافی شاپ رو بگو ما رو نقره داغ نکنه

پاسخ :

سلام
۱. افغانم
۲. مثلا به هوای خلوتی سیزدهم رفتیم، زهی خیال باطل، از همیشه شلوغ‌تر بود :)
۳. چهارراه ابوطالب
۴. برای آقاجونم :) همون بابام. پیشنهادی داری؟؟؟
۵. خو بگم که غیبت میشه! ولی در مجموع پرسنلش بد نبودن، فک کنم فقط با اکیپ تولد ما مشکل داشتن! لابد ما بد بودیم ;) با این توضیح کافی‌شاپ پاساژ آرمان، خیابون نواب. خیلی قشنگه ولی منوی خوبی نداره. از نوشیدنی‌های گرم فقط چند نوع قهوه داره و کیک هم فقط یه نوع شکلاتی!
دچــ ــــار
۱۹ فروردين ۹۶ , ۰۸:۱۱
مردها همینه که شما سر به راه باشید و سالم براشون کافیه :/

پاسخ :

چقد مردا کم‌توقعن واقعا! :|
سر به راه!!! فک کنم بیشتر زن‌ها توقع دارن مردا سر به راه باشن...
بانو. میم
۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۸:۲۸
ای وااای چه حرکت قشنگی زده اون صندوق داار...
مباااارکت بااااشهههه...
دفتر رنگ آمیزی خوبه ؟؟ مدادرنگی های دوران دانش آموزیم رو دارم هنوز...
میامی کجاست ؟ :)) 
+کمربند، پیراهن، عطر، جوراب، کیف پول 

پاسخ :

:)
آره خیلی خوبه! من اصلا اهل هنر و اینا نیستم ولی رنگ‌آمیزی به آدم آرامش میده :)
میامی مرقد امام‌زاده یحیی است، فک کنم 35 کیلومتری مشهد بشه.

+ جورااااااب!!!! 😂😂😂😂 همینو باید بخرم 😅😅😅
بانو. میم
۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۸:۳۰
کافی شاپه همون طبقه ی پایین پاساژه ؟ من اونجا تابستون اومدم مشهد رفتم ، موهیتو سفارش دادم ، مزخرف بود :))

پاسخ :

آره همونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan