مونولوگ

‌‌

چهار یک نود و شش

انقد تند اومد و رفت نفهمیدم کی تموم شد! فردا باز باید برم سرکار...

نمیشه با روانشناسی که همکارته و هر روز می‌بینیش راحت حرف بزنی. برای من حتما باید غریبه باشه و فقط همون یک بار ببینمش. وگرنه ازش راهکارهای کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس رو می‌پرسیدم. در ظاهر اصلا مضطرب نشون نمیدم و تازه به نظر بقیه اعتماد به نفس خوبی دارم. ولی خودم که می‌دونم چی درونمه. بنظرم بهتره تو محیط کار نقاط ضعفم همچنان پنهان بمونه.



بازم حس می‌کنم زنده‌ام

بازم حس می‌کنم هستم

بگو با بودنت دل رو

به کی غیر تو می‌بستم؟


  • نظرات [ ۲ ]
خانم اشک
۰۶ فروردين ۹۶ , ۱۸:۵۱
واقعا 
نمیشه راحت حرف بزنی خدایی
راستی من یه جایی یادت کردم امروز یا دیشب دقیق یادم نیست یا امام حسین علیه السلام یا حضرت عباس علیه السلام
ولی همچی ضایع بود گفتم آرتمیس:/ آخه آرتمیس کیه ؟ خخخ

پاسخ :

خخخخخ اسم که مهم نیست! شما صدا کنین موز اصلا، خودشون در جریانن :)
راستی خصوصی‌ترها کیا میشن؟؟؟😉
دچــ ــــار
۰۷ فروردين ۹۶ , ۰۰:۳۷
افزایش اعتماد به نفس!!!

از این بیشترش ضرر داره ها :)))

پاسخ :

صد در صد مفیده...
مطمئن باشین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan