مونولوگ

‌‌

خب من یه شرح‌حال بگیرم ازتون

 

آقا تا داغه بذارین تعریف کنم :))))

اینترن اومده از مامان شرح‌حال می‌گیره. تابه‌حال تقریبا همیشه من به جای مامان جواب می‌دادم، چون منسجم‌تر و کامل‌تر میگم. ولی این بار رفتم کنار و گذاشتم خود مامان جواب بدن. نگم براتون که چقدر تو دلم خندیدم. دقیقا یاد وقت‌هایی افتادم که خودم از مریضا شرح‌حال می‌گرفتم. نه تنها کامل جواب نمیدن، بلکه عمدا ناقص و حتی اشتباه جواب میدن :))) میگه چند تا بچه دارین؟ میگن شش تا. میگه سقط یا بچه‌ی فوت‌شده نداشتین؟ میگن نه! میگم عه مامان! نداشتین؟ میگن نه، اون خیلی وقت پیش (قبل از تولد من) بوده! :))) به اینترن میگم هفت تا زایمان داشتن، یکیش فوت شده.

نمی‌دونین این مریضا با این جواباشون چه آبروها از ما بردن جلوی اساتید. این کلیپ رو تماشا کنین تا کامل متوجه بشین چی میگم :))

 

+ انقد گشنمه، می‌ترسم اگه از اتاق برم بیرون دیگه نذارن برگردم تو :((

 

  • نظرات [ ۱۲ ]
من ...
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۱:۰۷

آیت بی غم:)))))

چقدر کلیپاش بامزه بود! از وقتی رفت خندوانه همه رو پاک کرد فقط فرهیخته ها رو گذاشت

اینو از آپارات برداشتی؟

پاسخ :

آیت بی غم اسمه؟؟؟
من اینو چند ساله دارم، تو صندوق بیان نگهش داشته بودم :))) اگه گنجینه حساب میشه بفروشمش =)
آفتابگردون ...
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۱:۵۶

به به یه همکار جدید دارم تو بیان :)

پاسخ :

به‌به، ولی من پزشک نیستم :)
راستی آزمونو خوب دادین؟
ناشناس
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۳:۰۵

سلام 

بسلامتی برادر یا خواهر خوانده یا ناخوانده در راه دارین؟ :)

وفقکم

پاسخ :

خدایاااا :)))
چهره‌ی خوش و خرم و خندانمو نبینین، خدا گذر هیچ‌کسو اینورا نندازه!
سلام :)
رحیم فلاحتی
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۹

خدایا ! این بیمارها رو باید بدون بی حسی دندون شون رو کشید :))

پاسخ :

اون استاده که اونجاست، با اینکه می‌دونه مریض چه جوری شرح حال میده، ولی بازم با همون مریض همدسته :))
رحیم فلاحتی
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۳:۲۷

ای خدا :))

پاسخ :

:)
Jesse Blueman
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۵:۱۰

+ بیماری خاصی دارین؟

- کرم دارم کرررم😂

پاسخ :

نه مریض باادبیه. فقط هم واسه چکاپ اومده!
مریم بانو
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۶:۰۹

بیمارستان خیلی اعصاب خوردکنه واسه بیمار وهمراهش بیشتر 

 

ببینم نکنه خواهر و برادر نی نی توراه دارین؟:))))

پاسخ :

واسه من که اعصاب خوردکن نبود اون وقتا :) ولی الان چرا، بعضیا لجمو درمیارن =)))

نههههه، مامان من چهار تا نوه داره، بچه کوچیکش داره بیست ساله میشه، نی‌نی کجا بود؟ :))
مریم بانو
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۶:۴۰

چه ربطی داره؟

 

زن عموی من شیش تانوه داره که چندتاشون دبستانی ان

 

ولی نی نی توراه داره:))))

 

 

پاسخ :

یا خداوند بزرگ :)))
البته ما تو نسل گذشته داشتیم از این موردا، دو تا خواهرام با دو تا دایی‌هام همسنن تقریبا. یعنی مامانم و مامان‌بزرگم دو بار همزمان باردار بودن :)) ولی الان نه دیگه.
زن‌عموت خیلی باحاله :) نمی‌تونم تصور کنم الان خواهر برادر نوزاد داشته باشم 😆
مریم بانو
۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۶:۴۹

اره منم با یکی ازخاله هام چندماه اختلاف سنی دارم:)

 

درحالی که بزرگترین نوه بابابزرگم اون موقه که ما متولد شدیم پونزده ساله بوده و باداییم همسن!

 

:)

 

 

پاسخ :

اصن منم تصمیم گرفتم پنج تا بیارم، هر ده سال یک بار :))
سومی یا چهارمیش باید همزمان با نوه‌م بشه :))
هوپ ...
۲۱ مرداد ۹۹ , ۲۲:۴۷

زشته من بیام این وسط بپرسم رشته تحصیلیت چی بوده؟ :-)

پاسخ :

نه زشتیش کجاست؟ :)
مامایی خوندم.
Nova :)
۲۱ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۹

منم از این خاطره‌ها زیاد شنیدم :))) واقعا ذهن مریض کار نمی‌کنه وقتی می‌خواد شرح حال بده :دی

خود من هنوز که هنوزه هر وقت لازم باشه برم دکتر، قبلش باید حتما یه دور با مامانم چک کنم ببینم جواب سوالای دکتر چیه که یهو چرت و پرت نگم! این جوری که: «مامان، موهای من زود چرب می‌شه یا نه؟» یا «مامان، من تو ماه گذشته چندبار این مشکلو داشتم؟» و حتی سوال‌های فضایی‌تر مثل «مامان، سیستم گوارش من مشکل داره؟» :))))))))))))

پاسخ :

اینم روایت اون طرف ماجرا :)
منم این پروسه رو دارم ولی با خودم. هی سوالامو تکرار می‌کنم تو ذهنم که یادم نره، آخرشم چند تا سؤال هست که بعد از بیرون اومدن از مطب یادم میاد :))
من ...
۲۲ مرداد ۹۹ , ۰۱:۴۲

سلام

آره اسمه‎:D

احتمالا ده سال دیگه به درد باجیگیری میخوره

هر دفعه زیر دست دندونپزشک بودم یاد یکی از کلیپای مرتبط با اون لحظه میفتم و خندم میگیره و از قضا انقدر دندونپزشکام جدی و رسمی ان نمیشه بهشون بگم موضوع چیه البته که خنده دار قبلی هارو هم پاک کرده بی تاثیر نیست

پاسخ :

سلام
نگهش دارم پس :)
من زیر دست دندونپزشک فقط دارم فکر می‌کنم اگه الان دریلش بگیره به زبونم چییی؟؟؟ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan