مونولوگ

‌‌

پنلم ستاره‌بارون شده!

با این همه ستاره‌ی روشن چه کنم؟؟؟ :((

این روشن‌ها منو خاموش کردن! وگرنه میشه بخونم و نظر داشته باشم و در سکوت برگردم؟؟؟

این روزهای آخر شلوغ‌پلوغ شده همه چی...


+ ای وای! داشت یادم میرفت :):) دیروز صبح عمه شدم!

+ هنوز اسم قطعی نداره، من اینجا بهش میگم جوجه! چون مامانش به بچه کوچولوها میگه جوجه :)

+ و من الله التوفیق فور اِوِر...


بعدانوشت: بله، میشه بخونم و نظر داشته باشم و چیزی نگم! خیلی هم میشه. تمام کسانی رو که دنبال می‌کنم می‌خونم؛ با دقت هم می‌خونم. برای وبلاگ خودمم همینطوری بیشتر دوست دارم! خواننده‌ی خاموش :)

  • نظرات [ ۶ ]
بانو. میم
۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۸:۱۳
من اکثرا خاموش میخونم ، حدود ۱۰ تا ۱۵ تایی رو هم که بیشتر دوس میدارم نظر میذارم :) 

پاسخ :

نمیدونم چرا تو خاموش خوندن لذتی هست که تو روشنایی نیست :):)
دایی ‌‌جان
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۱۹
در همچین مواقعی باید بگید خدا بده برکت! الهی شکر واسه این همه star خاکستری!

پاسخ :

خدا بده برکت!
دچــ ــــار
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۸
حالا که خواننده خاموش دوست تر دارید
پس ما بریم خاموش بشیم بیاییم بخونیمتون

پاسخ :

این کار بلامانع بوده، شما کاملا مجاز و مختار هستید! :)
دچــ ــــار
۲۸ اسفند ۹۵ , ۰۹:۲۰
اتفاقا منم یه مخاطب خاموشی دارم که خیلی باحاله :) هم خودش هم وبش :) واقعا حضور نامحسوسش انرژی مثبت خاصی بهم میده :/ الکی مثلا منم دارم از اینا :)

پاسخ :

خوبه هر وبی یه چند تا از اینا داشته باشه!
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ اسفند ۹۵ , ۲۱:۲۲
حالا هرقدر هم خاموش، دیگه عید رو که تبریک بگم، نه؟ :)
عیدتون مبارک :) ان‌شاءالله سال بسیار بسیار خوبی داشته‌باشین :)

پاسخ :

بسیار بسیار سپاس‌گزار :)
شما هم ان‌شاالله امسالتون از تمام سال‌های گذشته بهتر و پربارتر باشه :)
Maryam mariyana
۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۶:۴۶
سلام
اکثرأ خاموش هستند ، دنبال می کنند می خونند در خفا در و باز می کنند میرن آسوده باش
خدا جوجو تازه به دنیا اومدتونو حفظ کنه حضرت علی پناهش باشه

پاسخ :

سلام
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan