مونولوگ

‌‌

تحویل سال کجایین؟

لحظه‌ی تحویل سال 96، دوشنبه سی‌ام اسفند 95 ساعت 13:58 میباشد.

من اون روز و اون لحظه کجام؟؟؟ از 8 صبح تا 12 شب شیفت می‌باشم :) چون همکار محترم میرن شهرستان، عروسی دختر خاله جان :) خوش بگذره بهش...



اینو یه بنده خدایی فرستاده تو تلگرام با این عنوان: "وقتی روز اول عید شیفت میذارنت!"
  • نظرات [ ۹ ]
دچــ ــــار
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۲
چند ساله که فهمیدم تحویل سال هیچ خبری نیست :) منم شاید دقیقا همینجا باشم لحظه ی تحویل سال... اصلا مهم نیست کجا هستیم ... این فقط یک عادته که میتونه ترک بشه 

پاسخ :

به خیلی از عادت‌هامون که باهاشون حس خوبی داشتیم، بی‌اعتقاد شدیم!
چرا وقتی به بچگی‌مون فکر میکنیم روحمون تازه میشه؟ چون رسوم بی‌ضررمون رو که دوستشون داشتیم، از دست نداده بودیم هنوز...
من نوروز رو با همین رسومش دوست دارم، ولو اینکه بدونم هیچ خبری نیست :) 
بانو. میم
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۷
:))) من احتمالا سبزی پلو با ماهی زدم بر بدن و درازم تو تختم و مامانم داره زور زور میکشونتم برم پا سفره هفت سین 

پاسخ :

خوشششبحالت :)
البته بجز ماهی! دوست نمیدارم :)
دچــ ــــار
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۴۸
فعلا که نمیتونیم برگزارش کنیم بخاطر همون چیزی که شما گفتید:)

پاسخ :

ان‌شاالله سال بعد!
البته سال تحویل با غیرخانواده هم باید تجربه‌ی جالبی باشه! اینطوری بهش نگاه کنیم بهتره :)
خانم اشک
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۱
هنوز معلوم نیست کجا باشم

پاسخ :

هرجا باشین، امیدوارم ان‌شاالله سال خوبی رو شروع کنین :) بهتر از ۹۵ یا ۹۳ :)

+ البته منم معلوم نیست کجا باشم، روی زمین یا زیرش!
Orki De
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۸:۰۲
گلیف ه خیلی باحال بود :)
میشه بپرسم شیقت چی؟ خیلی کنجکاو شدم :پی

پاسخ :

آره خیلی خوب بود 😂😂😂
شیفت پرستاری تو درمانگاه :)
راستی من معنی :پی یا P: رو نمی‌دونم!
دایی ‌‌جان
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۱:۴۲
این بابا چنی خشانت به خرح میده! 
me همون جای همیشگی...مغازه احتمالا... هرسال ناراضی بودم از این تقدیر(که کنار family نیستم،مثل فیلمها ) امسال خوشحالم به خاطر money

پاسخ :

این بابا حق داره بنده خدا، چنان که من دارم!
چقد این money قدرتمنده!
Orki De
۲۵ اسفند ۹۵ , ۰۸:۱۴
:پی رو چون فارسی مینویسی راحت تره، فقط همین :)

پاسخ :

آخه معنی P: رو هم نمیدونم! :)
خانم اشک
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۶:۳۲
پرستارید مگه؟

پاسخ :

ماما، ولی همکار پرستارم ازم خواسته شیفتش رو برم.
خانم اشک
۳۰ اسفند ۹۵ , ۱۶:۵۵
خیییییییییییییییییلی ممنون

پاسخ :

:))))))))
می‌دونستم پرستارین! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan