مونولوگ

‌‌

اول شعر، دوم شعر، سوم شعر، چهارم شعر، پنجم ریتم و آهنگ و فلان و بهمان


خواهرم دیروز شکایت می‌کرد که یکی از برادران یه ترانه انداخته تو دهن امیرعلی: تو پلنگ منی، منو چنگ می‌زنی! ظاهرا برادر یه کلیپ گذاشته براش و اینم از اون روز هی داشته تو خونه می‌خونده. میگه صبح فاطمه (خواهر امیرعلی، وروجک سابق) هم که بیدار شده اولین جمله‌ش این بوده: تو پلنگ من هستی، من را چنگ می‌زنی! :))) تازه برداشته کتابیش هم کرده :)
الان، این موقع شب یادش افتادم، گفتم برم ببینم کی کیو چنگ می‌زنه. خدایا! پروردگارا! این چه مهملاتیه که می‌خونن و ملت هم گوش میدن؟ مثلا یه جاش میگه چت و مت شدم الان قفل چشای توام! یا یه جای دیگه میگه اوفی اوفی! اوفی اوفی؟ نه واقعا اوفی اوفی؟؟؟
ده پونزده سال پیش، یه تابستون مدل موی خواهرم بودم که کارآموز آرایشگری بود. اول که انواع و اقسام شینیون‌های باز و بسته رو رو سرم تمرین کرد، بعد هم شروع کرد از بلندترین مدل موکوتاهی موهامو قیچی کرد تا مدل کپ‌تخم‌مرغی! اون تابستون و اون آرایشگاه برای ذهن خالی از ترانه‌ی من، شد اولین ترانه‌ها و در واقع اولین اصوات ریتمیکی که به ذهن سپردم. یعنی ناخودآگاه خودش سپرده می‌شد. به نظرم تو این سال‌هایی که من از ترانه‌های کف جامعه نسبتا دور بودم، صنعت ترانه در ایران پسرفت چشمگیری داشته. تبریک میگم به جامعه‌ی ترانه‌سرایان و ترانه‌خوانان. شما به خوبی توقع توده‌ی ملت رو تنزل داده و الان بدون زحمت زیادی می‌تونین ترانه‌های بی‌محتوا تحویلشون بدین.

  • نظرات [ ۴ ]
^_^ khakestari
۰۵ اسفند ۹۸ , ۰۰:۱۴

شفاف سازی کنم که این کلیپ طنز گونه بود و توی سریال سال های دور از خانه که پخش خانگی بود...یک شخصیت به نام دی جی ظفر علی بود که اینو میخوند :))

 

دیگه برای دیده شدن متاسفانه فیلم و سریال ها شوخی ها و ژانگولر بازی هایی دارند که مناسب نیست.

پاسخ :

آقا دستت درد نکنه بابت شفاف‌سازی :)) یه‌کم خیالم راحت شد که ملت در جریان چرت و پرت بودن ترانه بوده‌ن! اما آخه اون ترانه‌ی ساسی مانکن هم که افتاد رو زبون‌ها چیزی بهتر از این نبود!
فاطمه :)
۰۵ اسفند ۹۸ , ۰۰:۱۷

:/ الان که این پست رو خوندم باز یادش افتادم.  من دیروز این آهنگ رو زبونم بود و هر کاری می‌کردم نمی‌رفت: دخترک کوچه بالایی، ابرو کمون چشم عسلی، بدجوری عاشقت شدم با اون نگاه اولی، کوچولوی آتیش پاره ، بدجوری دلم هواتو داره! نمی‌دونم چی چی با نگاه کردنت کلاه سرم نمی‌دونم چی چی. شِی شی شی شیطونک شی شی شی :///

+ببخشید اگه نمی‌نوشتمش فردام همین بساطو داشتم :)) چرا واقعا؟ حداقل پسرک کوچه بالایی بود یه حرفی :/

پاسخ :

کوچولوی آتیش پاره؟؟؟ :))) نچ‌نچ‌نچ! کودک‌همسری؟ نچ‌نچ‌نچ!
مستفیض شدیم :)
خب خودت تبدیلش کن به پسرک کوچه بالایی :) لامشکل :)
فاطمه :)
۰۵ اسفند ۹۸ , ۰۰:۲۸

نه نظرم عوض شد همون قبلی خوبه :))

پاسخ :

الان باید این کامنتو سانسوووووور کنم؟ :)))
فاطمه :)
۰۵ اسفند ۹۸ , ۰۰:۴۳

:))) ای داد. نمی‌دونم الان مغزم هیچ پردازشی نداره. فقط می‌دونم  فردا نه تنها این آهنگ از رو زبونم کنار نمی‌ره بلکه باید  ابعاد مختلف و لایه‌های درونی نداشتش رو هم بررسی کنم.  :/ :))

+اگه خواستین سانسور حذف و... کنید ، مختارید. :)

پاسخ :

نصف شبی حسابی خندیدما :)))) فردا "نُه" رو در مورد لایه‌های مستتر این ترانه بنویس ;))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan