مونولوگ

‌‌

آدمو گرگ بخوره، ولی خواهر نشه!


امروز در ادامه‌ی یه بحثی که رفته بود سمت ازدواج مهندس، مهندس گفت زن‌ها ویژگی‌های بدی دارن.
مامان گفتن دستت درد نکنه، یعنی من ویژگی‌های بدی دارم؟
مهندس که گیر افتاده بود، گفت نه، زن‌های این دوره زمونه رو میگم. زن‌های قدیم فرق دارن.
گفتم پس براش یه پیرزن بگیرین!
و خونه منفجر شد از خنده، حتی آقای که داشتن نماز می‌خوندن. منم مثل اینایی که به جک خودشون بیشتر از همه می‌خندن، نمی‌تونستم جلوی قهقهه‌مو بگیرم. مهندس هم هر لحظه بیشتر از قبل عصبانی می‌شد.
گفتم یک ساعته داریم در مورد ویژگی‌های بدمون افاضاتش رو گوش میدیم، هنوزم این طلبکاره. که فرمود من در مورد تو صحبت نکردم، تو ویژگی‌های بد نداری، تو احمق‌ترین آدم دنیایی :))))

  • نظرات [ ۳ ]
واران ..
۲۹ بهمن ۹۸ , ۱۷:۳۸

عنوانت منو کشوند اینجا :)

مادرم همیشه میگفت :

بویتَه گرگه، نویتَه دالگه 

ترجمه اش یعنی :

به گرگ بشی ولی به مادر نشی !

 

الان عنوان رو که دیدم گفتم عه تسنیم چرا این رو عوض کرده ؟!:))

 

 

+

خیلی خوب گفتی :)

بسی شاد شدم :))

مرسی ازت 🙏💙

 

پاسخ :

من گرگ نشنیده بودم اتفاقا. یه لغت بد دیگه شنیده بودم که خودم تغییرش دادم. البته فعلش رو هم به خورده شدن تغییر دادم :))
خدا همه‌ی اموات، من‌جمله مادر عزیزت رو بیامرزه.

همیشه شاد باشی :)
^_^ khakestari
۲۹ بهمن ۹۸ , ۱۸:۱۵

اون احمق ترین رو باید تعبیر کنی دوست داشتنی ترین....اینم یک نوع ابراز احساسات برادرانه هست حتما.

پاسخ :

سلام :)
نچ، فک نکنم 😕
هـی وا
۳۰ بهمن ۹۸ , ۰۸:۳۵

عنوان عالی بود :)))

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan