مونولوگ

‌‌

۴۳۲...

۴۳۲

:

ببین رفیق، به نظر من بزرگی کار نشان از اراده نیست آن دوام کار است که اراده را نشان می دهد.


+ اون بالا کلیک کنید.

  • نظرات [ ۲ ]
دایی ‌‌جان
۱۸ اسفند ۹۵ , ۲۲:۲۳
فکر کنم جنگ تمام نشدنی است!
این تجربه رو دارم منم، سه ماه نه،کمتر.. ولی همیشه به نیکی ازش یاد میکنم ... 

پاسخ :

اراده... جنگ تمام‌نشدنی... داشتنش آرزومه!
خوبه آدم نسبت به گذشته حس خوبی داشته باشه.
دایی ‌‌جان
۱۸ اسفند ۹۵ , ۲۲:۴۳
پرید کامنتم . دوباره مینویسم 
ایمان میگفت اگه میخوای دمای آب توی کتری ای که روی گاز هست رو برسونی به 100 درجه ..فرضا اگه بار اول بذاری بره تا 50 و خاموشش کتی، بار دوم بذاری بره تا 55 و خاموشش کنی و ...هزار بارم اینکارو بکنی آب هرگز به جوش نمیاد! کافیه یکبار صبور باشی و بذاری آب بره تا 100 درجه و تمام...

پاسخ :

ایمان در مورد آب درست میگفته. ولی فک میکنم آدم‌ها به یکم آمادگی احتیاج دارن، یه جور گرم کردن. نمیشه از اول پرید رو صد. ولی اگه این مرحله کش بیاد افتادیم تو یکی از چاله‌های مسیر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan