مونولوگ

‌‌

ناقلای سه ساله!

بره‌ی ناقلا: خاله آرتمیس پتو بیار برام!

عسل (مامانش): بگو لطفا خاله!

بره‌ی ناقلا: لطفا.

عسل: بگو خاله جون، قربونت برم، عزیز دلم... :)

بره‌ی ناقلا: :/ اصلا به خاله هدهد میگم. خاله جون، عزیز دلم، قربونت برم، برام پتو بیار :)

عسل: o_O

من: o_O

هدهد: O_O :):):):):) *_*

بره‌ی ناقلا:...

  • نظرات [ ۵ ]
دچــ ــــار
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۴:۰۹
ما هیچ ما نگاه ...:)

پاسخ :

ما هم هیچ ما هم نگاه...
تبارک منصوری
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۷
چرا آخه! :)))

پاسخ :

نمیدونم چرا ولی اون خاله‌شو بیشتر دوست داره. منو خاله فلانی صدا میکنه (به اسم) اونو خاله جون!!!
خودمو بکشم بوسم نمیکنه، ولی اون خاله‌شو چرا گاهی بوس هم میکنه. کلا خیلی مغروره با من بیشتر. :(
بانو. میم
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۶:۳۶
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

بیا زحمت بکش خواهرزاده بزرگ کن! :)
.. Elcerodito ..
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۸:۳۰
:)
خاله داشتن هم چیزه خوبیه...

پاسخ :

خاله بودن خییییلی بهتره!
پرواز ...
۱۸ اسفند ۹۵ , ۰۹:۳۱
من هیچ وقت خاله نمیشم :((((((

پاسخ :

نمیخوام دلتونو بسوزونم، ولی واقعا حیییییف :)
عمه هم بشین خوبه. به روایتی خاله نصف مادره، عمه نصف خاله است ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan